Reklamacje

  1. Wszystkie towary zakupione w sklepie Internetowym e-fretka.pl podlegają gwarancji, zgodnie z Ustawą z dnia 27.07.02 Dz.U.141.1176.
  2. Sprzedawca nie odpowiada za wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem.
  3. Reklamowany towar przesyłany do nas powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
  4. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.
  5. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  6. Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać dokładny opis niezgodności towaru z umową oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.